Brev:
Af med natflaske/flasker hvornår?
8. december 2011
Alder:
6 mdr.
Af med natflaske/flasker hvornår?
Hej igen
Lige et lille spørgsmål mere.
Vores plan ser stadig således ud:
24.00 Flaske ca. 150 ml.
4.00 flaske 120 ml.
6.30-7.00 Vi står op.
8.00 flaske 100 ml.
9.00 Puttes til formiddagslus.
10.30 Vågner og spiser en lille smule risgrød og får lidt vand af kop. (Synes det er sjovere at lege med maden/vandet end at spise det så det gør vi og der ryger lidt ned)
12.00 Flaske 200-240 ml.
12.30 Puttes til middags lur.
14.00-14.30 vågner.
16.00 Flaske 200-240 ml.
16.30-17.00 Puttes.
17.15-17.45 Vågner
18.00 Spiser lidt mos (samme som middagsmaden lidt men vi hygger)
20.00 Flaske 200-240 ml.
21.00 Puttes til nat.
Om natten falder han i søvn med flasken i munden og jeg har ikke indtrykket af at han er mere sulten, men må indrømme at kan jeg ikke holde ham vågen ved bare at lege med flasken får han lov at sove. Hvis han vågner "for meget" vil han holde fest og sover først igen efter 1 1/2 time.
Hvornår burde han kunne klare sig på en flaske om natten? Og hvordan? Vil vælling være en ide? og skal han så have den kl. 20.00 eller 24.00?
Han får Nan Ha 1 har det noget at sige med hvor langt han "kører" på literen? Jeg må hellere tilføje at han er MEGET aktiv i løbet af dagen, vil gerne tumle hoppe lege hele tiden, han har ikke tid til hygge, der skal ske noget!
Takker igen for super god brevkasse :)